Zakupując dostęp do TOK FM otrzymujesz potwierdzenie zakupu, który jest przesyłany na wskazany podczas płatności adres e-mail.
Zakupując dostęp w pakiecie SOLO lub RAZEM przez stronę www.tokfm.pl przesyłane potwierdzenie płatności jest zatytułowane: "TOK FM Premium - potwierdzenie płatności" i jest ono wysyłane przez TOK FM z adresu e-mail: no-reply@tok.fm
Zakupując dostęp do TOK FM przez sklep mobilny Google Play przesyłane potwierdzenie płatności posiada tytuł: " Potwierdzenie zamówienia w Google Play z 24 kwi 2025". Wiadomość jest wysyłana od Google Play z adresu e-mail: googleplay-noreply@google.com
Zakupując dostęp do TOK FM przez sklep mobilny AppStore potwierdzenie płatności przesyłane jest z tytułem: " Potwierdzenie subskrypcji". Wiadomość przesyłana jest od Apple z adresu e-mail: np_reply@email.apple.com
Uwaga! Przesyłając do nas potwierdzenie płatności ułatwi nam to rozwiązanie Państwa opisanego problemu związanego z zakupionym dostępem do TOK FM.
W przypadku jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji pod adresem pomoc@tok.fm