W naszym serwisie obsługujemy logowanie kontem Tokfm.pl (to konto wspólne z Gazeta.pl), Wyborcza.pl oraz Facebook. Jeżeli po zalogowaniu w serwisie na stronie Moje konto nie widzisz zakupionych usług, upewnij się, czy na pewno zalogowałeś się do tego samego konta użytkownika, na którym został kupiony Dostęp TOK FM Premium.
Login do konta, na którym wykupiłeś dostęp możesz łatwo odnaleźć w treści maila "TOK FM Premium - potwierdzenie płatności", otrzymanego po zakupie Dostępu Premium. Jeżeli loginem tym jest adres mailowy używany przez Ciebie do logowania w Wyborcza.pl - lub nazwa użytkownika serwisu Facebook - to oznacza, że powinieneś się zalogować odpowiednio kontem Wyborcza.pl lub Facebook.
Jeśli pomimo zalogowania do serwisu i posiadania aktywnego pakietu nadal widzisz blokadę treści po włączeniu podcastu, prześlij zrzut ekranu z zakładki „Moje konto” na adres pomoc@tok.fm – wraz z informacją o pojawiającej się wciąż blokadzie treści.